Kulltorp: Känslan, utan att ha nån statiststik framför mig är att Modo är riktigt effektiva sett till antal skott i matcherna. Sådant brukar jämna ut sig. Det är lika otroligt som att vår "måltorka" kommer hålla i sig om vi fortsätter att spela som vi gör för tillfället.
Det blir intressant att se hur Modo kommer stå sig i serielunken med 3 matcher i veckan, när man inte rider på "nykomlingsvågen" längre.
Sputnik: Hur länge har du fiskat efter MoDos förfall nu? Söker som en spårhund efter svaghetstecken😆 Kan upplysa om att vi saknar inte förmågan att skapa lägen, tvärtom faktiskt. Lycka till ikväll.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Det är lika otroligt som att vår "måltorka" kommer hålla i sig om vi fortsätter att spela som vi gör för tillfället.
Det blir intressant att se hur Modo kommer stå sig i serielunken med 3 matcher i veckan, när man inte rider på "nykomlingsvågen" längre.