Nisse på Mon or: Zoomade in HV-fans efter matchen. Det såg sammanbitna ut. Skulle inte vilja vara i deras kläder nu för allt smör i Småland ;-) Man skulle må tjyvens 3-4 dar efter det där raset.
Lasse J har ju varit ganska kass mot oss i många matcher. Nu var det ju inte hans fel i huvudsak att de låg under med 4 efter första men deras andrevakt överglänste Lasse även i afton. Där får nog tjur-Rönnberg tänka om.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.