vonDöbeln: Äntligen game day! Fan, varje onsdagkväll är ju som dan innan julafton när man var liten numer. Sjukt kasst schema.
Malmö borta. Tufft, men kan gå. Hoppas att Lundin gör hattrick i hattrick, bara för att ge igen liksom. Kul med Didde, tråkigt som fan om inte Svensson spelar.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Malmö borta. Tufft, men kan gå. Hoppas att Lundin gör hattrick i hattrick, bara för att ge igen liksom. Kul med Didde, tråkigt som fan om inte Svensson spelar.