{5647}: Nej och man hade väl köpt ett straff där och då på ett annat sätt. Nu målar de ju bara in sig i ett hörn mer och mer. Förtroendet för DN var ju inte skyhögt innan hos gemene man, det lär ju inte förbättrat synen på dem nu heller.
+ 4