+ 2
Inlägg: 2585457
Svarskommentarer
Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2023-10-19
sargad: Gäller ju att man kpitaliserar på det ordentligt i tredje då för att det ska kunna klassas som topplagsbeteende.
Själv tänker jag typiskt Timrå-beteende: spelövertag, massvis med chanser men tappad ledning i tredje.
Tills motsatsen är bevisad.
Själv tänker jag typiskt Timrå-beteende: spelövertag, massvis med chanser men tappad ledning i tredje.
Tills motsatsen är bevisad.
Malmö som lag jobbar lite hårdare än oss men vi har ändå 3-2 inför sista. Lite "FBK" över oss.
Tycker EA-Boyce-OJ är fortsatt jäkligt bra. Grymt ass av Oliver.
44 & 61 fortsatt farliga åt fel håll. Bänka nån av dom.