+ 11
Inlägg: 2585758
Svarskommentarer
Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2023-10-19
Sputnik: Jo jag säger ju det jag också. Men ibland dippar han långa stunder. Varit mycket bättre hittills än ifjol dock. Med det sagt tror jag han han kostar för mycket för vad en grinder i 3e kedjan ”bör” kosta. Han är ingen producerande spelare längre.
Då tycker jag han visar upp sig lite mer än Mieho, som trots allt fått spela högre upp i hiarkin.
Hållander står även han för mycket bra grejer, även om produktionen där även inte gett lika mycket frukt som spelet ändå visat.