+ 1
Inlägg: 2585801
Svarskommentarer
Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2023-10-19
Erol Ateceae: Sa inte att jag vill värva, helst att vi skulle gått in med ytterliggare en högerforward vid start.
Till och med Jimmy Hamrin att ju och snackade om att han ville ha en rightare ihop med Jonte i PP i senaste domustrappan. Kom in i matchen! 😉
Men som jag också skrev så har vi ju alternativet att sätta Hartmann på vänsterkanten ihop med Jonte! Värt att testa!
Till och med Jimmy Hamrin att ju och snackade om att han ville ha en rightare ihop med Jonte i PP i senaste domustrappan. Kom in i matchen! 😉
Men som jag också skrev så har vi ju alternativet att sätta Hartmann på vänsterkanten ihop med Jonte! Värt att testa!
+ 3
Du är ju lika värvningstorsk som Tarasov och Ove/Costanza.
;-)
Du har dock inte fel i sak.
Men folk förstår ju inte vad det kostar.