1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614783 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2585801

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2023-10-19
Sputnik: Fan, är det dags för kampanjen högerskjutande forward igen?
Du är ju lika värvningstorsk som Tarasov och Ove/Costanza.
;-)

Du har dock inte fel i sak.
Men folk förstår ju inte vad det kostar.

Svarskommentarer

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2023-10-19
Erol Ateceae: Sa inte att jag vill värva, helst att vi skulle gått in med ytterliggare en högerforward vid start.
Till och med Jimmy Hamrin att ju och snackade om att han ville ha en rightare ihop med Jonte i PP i senaste domustrappan. Kom in i matchen! 😉

Men som jag också skrev så har vi ju alternativet att sätta Hartmann på vänsterkanten ihop med Jonte! Värt att testa!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.