+ 6
Inlägg: 2585825
Svarskommentarer
Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2023-10-19
Sputnik: Jag menar det. Det är mycket som gått oss emot med skador och spelare som inte kommit upp i nivå vilket resulterat i lite för många baklängesmål samtidigt som effektiviteten framåt varit låg. Och vi ligger femma!!! Otroligt bra givet de förutsättningarna
Kommer skadade tillbaka och några andra upp i normal standard så kan det bli riktigt roligt.
Kommer skadade tillbaka och några andra upp i normal standard så kan det bli riktigt roligt.
+ 6
Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2023-10-19
Sputnik: Håller med Jonte.
"– Vi vet att när vi spelar bra så kommer segrarna att komma. Jag vet inte om vi var i närheten av att att spela så här bra förra säsongen även fast vi kom femma. Jag är väldigt imponerad, säger Dahlén"
Fortsätter vi hänga på topp 6 tåget och håller oss hyffsat skadefria, ja då skall vi röra om i grytan till ett kommande slutspel i så fall!
"– Vi vet att när vi spelar bra så kommer segrarna att komma. Jag vet inte om vi var i närheten av att att spela så här bra förra säsongen även fast vi kom femma. Jag är väldigt imponerad, säger Dahlén"
Fortsätter vi hänga på topp 6 tåget och håller oss hyffsat skadefria, ja då skall vi röra om i grytan till ett kommande slutspel i så fall!
+ 12
Försvarsspelet kommer bli bättre med alla tillgängliga sen, det är jag nästan övertygad om.