{9566}: Som tidigare nämnt finns det inte någon hockeykultur i Stockholm, vi vet hur tomt det var på bortastå när vi plöjde ner DIF i HA. Men! A-hallen i Uppsala rymmer 2 862 åskådare - dagens publiksiffra 1141.
Det är imponerande dåligt supporterstöd i DIF-leden. Närmaste bortamatchen utanför 08-området och allt möjligt tal om "invasion" skulle vara fullt möjligt. Likt förbannat blir hallen inte ens halvfull.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.