1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614839 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2589487

Sv: Apropå nånting...
Vi soffbedömare ser ju att DIF:s försvarsspel över hela banan är ju under all kritik, förstår inte att det rättas till?

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
{9566}:
Som tidigare nämnt finns det inte någon hockeykultur i Stockholm, vi vet hur tomt det var på bortastå när vi plöjde ner DIF i HA. Men! A-hallen i Uppsala rymmer 2 862 åskådare - dagens publiksiffra 1141.

Det är imponerande dåligt supporterstöd i DIF-leden. Närmaste bortamatchen utanför 08-området och allt möjligt tal om "invasion" skulle vara fullt möjligt. Likt förbannat blir hallen inte ens halvfull.

Spiken i kistan.

Sv: Apropå nånting...
{9566}: 3-1 till Almtuna nu! Garpen måste ju avgå självmant om han har något klubbhjärta!

Sv: Apropå nånting...
{9566}: De släpper spelare fria framför eget mål om och om igen i etablerat försvarsspel. Montén skulle vara en uppgradering för DIF.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.