OlliJanne: Imorgon match mot Leksand som är på uppgång. 2 raka bortvinster. Klara dessutom. Blir ingen lätt match. Roligt att se Wedda åter! JJ lär stå. 3p vore guld!
För er som gillar hårdock. Retrosound instrumental hårdrock. Riktigt bra anser jag :) Apropå Halloween. Dance with the dead
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
För er som gillar hårdock. Retrosound instrumental hårdrock. Riktigt bra anser jag :) Apropå Halloween. Dance with the dead