Det här har ni säkert redan sett men cred till Sanny som verkligen noterat dessa två Timråiters gångna vecka. Stundtals fenomenala insatser på bägge! Framförallt Joonas i torsdags och EP i lördags.
{9908}: För att förtydliga: Jag tror det är lätt som expert att välja mer ”uppenbara”, som Läkkerimäki eller Strömwall vilka gjorde snygga mål. Eller Nygård som avgör i förlängning. Eller Hrivik som gör 3 mål.
Känns verkligen som han, med sina förklaringar, noterat hur bra dessa varit.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer