1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614758 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 259141

Sv: das Boot
eyz59: Jo, jag har läst det ( c :
Men som Saaben säger, det är trist att inte alla medlemmar får komma. Jag har väldigt svårt att tänka mig att dom kan stänga ute medlemmar på det viset. Eb förening är till för att gagna alla medlemmar. Då är det logiskt att alla medlemmar skall beredas tillträde till alla föreningens aktiviteter. Så är det bara !
Visst kan det kännas fel att föräldrar tar med sig barnvagnar och inte tar dem hem i rimlig tid, men det faller under barnavårdslagen. Det är ju trots allt en sluten tillställning för medlemmar. Borde iallafall vara det då det arrangeras av en ideel klubb om man inte bara gör det till en offentlig tillställning i ekonomiskt syfte.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.