Knylan: Vad som kan gå fel? Jag vågar inte ens säga vad som kan gå fel, jag bara antar att Murphys lag gäller för oss Timråiter.
Vinst idag hade suttit väldigt fint, särskilt som att vi möter svåra Växjö nästa match. Lite andningsutrymme lagom till landslagsuppehållet vore härligt.
Hållander verkar ha vaknat iallafall, kanske Lander också. Det är bara dags att täppa till lite mer rejält bakåt då, få Dahlén att jobba hårt åt båda hållen och sen sätta våra lägen.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.