Rico01: Vi får summera när säsongen är över. Man känner ju lite oro just nu, men med tanke på hur jämn tabellen är så känner nog alla supportrar så. Det är upp och ner bland alla lag. Vinner 3 på raken, förlorar 3 på raken. 3 poäng upp till andraplatsen vittnar om hur jämnt det ändå är.
Det viktigaste blir att hitta den högsta lägstanivån vi kan för att landa topp 6. Förhoppningsvis har vi inte spelat vår bästa hockey än heller.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.