-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 16
- Silly Season 2026-27 (4943)
- Apropå nånting... (188095)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
Att det är jävligt att vara under 18 och att man får rätta sig i att vissa saker och tillställningar har 18års gräns är jag väl medveten om. Jag kommer själv ihåg hur sur man var när man inte kom in på något av de många discon som hölls i Stenhammaren p g a att man var för ung. Jag vet hur jävligt det är att dra runt på sta´n i minusgrader och inte få gå på krogen om inte Evert var på bra humör.
Det är så att vissa saker får man inte vara med på om man är under arton och enligt FN fortfarande klassas som barn.
Tonåren är en jobbig men ofta lika underbar tid av livet.
Jag tycker däremot att SK skulle kunna anordna något samkväm utomhus under sommaren där alla kan deltaga. T e x en Kick off på dagen i samband med TIK:s första ispass i början av augusti.
En familjedag med brännboll och värvning av nya medlemmar. Styrelsen kan berätta om verksamhetsåret som komma skall & hur de tänkt arbeta under året.
Ja, jag spånar lite från höft nu men.....
LOVE PEACE AND ENTERTAINMENT