-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 16
- Silly Season 2026-27 (4943)
- Apropå nånting... (188095)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
Sen finns det saker som jag inte tänker gå in på i detalj som inte fungerat alls. Men även där tycker jag att det varit lite väl magstarka kommentarer från vissa. Viss kritik har varit befogad och sånt ska vi i styrelsen givetvis ta till oss och i största möjliga mån försöka förbättra.
Sen att det kommer fram konstruktiva förslag här på GB:n gläder mig oerhört mitt i all gegga som sprids för vinden.
Särskilt bestört blir man när elakheter sylvasst levereras personligt och kommer från folk man faktiskt har en nära relation till och aldrig trodde skulle kunna säga sådana saker och verkligen menar det.
Sen finns det alltid en liten "klick" som vill förstöra för den stora massan och kommer med grundlösa påhopp och sådant får man bara försöka ignorera och inte ta åt sig av.
Det är svårt men det går.
ALLTID RÖTT, ALLTID RÄTT ;)