-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 12
- Silly Season 2026-27 (4917)
- Apropå nånting... (188095)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
Jag har t ex tackat ja till att hjälpa till med att riva träläktarna i "ladan". Visst lockade "moroten" att man får en gratis resa, inträde, mat och en pilsner som tack. Men i grund och botten handlar det om kärlek - att man vill hjälpa föreningen i sitt hjärta när man så ombeds!
För mig är det en självklarhet att ställa upp för nära och kära. Sen finns det ju saker som inte går att rubba såsom arbete, familj och dylikt och det är helt acceptabelt. Men känner man sig manad och kan - tveka inte, slut upp!
Visa med lidelse och kraft hur ennormt hårt ditt hjärta bultar för Timrå.
Vi ska inte bara vara elitmässiga på läktaren utan även organisatoriskt vilket det fortfarande en hel del att önska och där vi ännu har en bit kvar till våra konkurrenter!
Det ska det banne mej bli ändring på!
ALLTID RÖTT, ALLTID RÄTT ;)