Charlie2: Vad jag inte förstår är, när vi är i anfall så har vi några backar, som konsekvent är längre in i anfallszon, än forwards och när motståndarna får tag i pucken och vänder spelet så är backarna sist tillbaka i försvaret. Försvaret blir ihåligt i dessa lägen, kanske inte jag som förstår, men backar bör väl täcka vid blå, sedan lägga puck mot mål, för styrning oftast.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer