solbacken: Ante säger i presskonferensen att han är nöjd med en poäng, hur kan han vara det. Jag skulle I hans läge inte varit nöjd föänn vi tagit tre poäng. Har han gett upp??????.
solbacken: Jacob räddar oss första halvan normalt hade det varit över efter första perioden ca 6 frilägen, nu får vi försvara plats 9 10 då är vi godkända annat bättre är bonus
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Ante säger i presskonferensen att han är nöjd med en poäng, hur kan han vara det. Jag skulle I hans läge inte varit nöjd föänn vi tagit tre poäng. Har han gett upp??????.