Dr.Krykov: vad hände med förra säsongens smarta Ante som lyckades med drag som att ta ut målvakten i OT och spela 4 mot 3? Har han helt plötsligt också glömt allt han kan gällande match coachning? Precis som Lander glömt att vara grinig och backsidan glömt att spela defensivt. Nej in med åtminstone en ny coach och börja fokusera på defensiven igen. 3 mål framåt ska räcka till seger om man får tillbaka förra säsongens defensiv
Dr.Krykov: Om vi är sjukt besvikna lär det nog inte laget vara mindre sjukt besvikna...Hoppas luften rensa ordentligt i omklädningsrummet. HV är solklart det sämsta laget vi mött tillsammans med OINK. Släpp ner axlarna, var skoningslös, agera på instinkt, sluta fundera.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.