1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2601582

Sv: HV71 - Timrå IK 2023-11-23
OlliJanne: Tyvärr har defensiven blivit lidande av att vi har släppt på tyglarna. Förra säsongen vann vi på att vi var jobbiga att slå på bortais. Vi tightade till och offensiven fick komma i andrahand. Nu spelar vi frejdig med rätt uddlös hockey istället.
Tyvärr har inte en backsida som kan spela det kontrsuktova spelet heller. Utan många trivs bättre när vi spelade en enkel hockey där vi mest spelade för att hålla tätt framförallt.

Svarskommentarer

Sv: HV71 - Timrå IK 2023-11-23
Sputnik: Man blir ju bara mer frustrerad ju mer man tänker på det. Haha. Så talande. Oceaner av tid med öppet mål men Hållander hittar sätt att inte göra just mål.
HV bjuder på det med självmål. Vi lyckas på komiska sätt att hitta vägar att förlora.
Alltså det är ju en sån parodi så att Monty Pyton skulle kunna göra en sketch om Timrå just nu.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.