falconuggla: Det tändes pyroteknik 2,3 gånger o då fick det var nog. Bra beslut. Jag hade varit vansinnig om jag varit där på nötterna som ställt till det.
falconuggla: Men tänk om samma sak hänt exempelvis i en match mot Modo (utan att på något sätt anklaga dövikarna för att vara pyromaner👍). Det hade ju bokstavligt talat brunnit även för mig i de läget.
Jag vill bara belysa att såna här idioter ALDRIG ska få beträda en arena där det pågår någon jävla verksamhet alls! Det måste ju fan bli slut på såna här sjuka grejer där dom skyldiga enbart är ute efter att förstöra!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.