Andersson: "Enligt polisens hemsida stod det vid 22.00 klart att ett flertal anmälningar upprättats. Enligt hemsidan hade supportrar tänt pyroteknik inne på arenan vid flera tillfällen, och kastat en banger på isen under en matchpaus.
Polisen hade ett antal enheter på plats, och efter händelsen upprättades ett antal anmälningar om bland annat våldsamt upplopp, upplopp, misshandel och våld mot tjänsteman. Ingen person var misstänkt eller gripen, fortsatt utredning skulle ske."
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Polisen hade ett antal enheter på plats, och efter händelsen upprättades ett antal anmälningar om bland annat våldsamt upplopp, upplopp, misshandel och våld mot tjänsteman. Ingen person var misstänkt eller gripen, fortsatt utredning skulle ske."