Ta och fixa ett fint minne från Karlstad ikväll. Mitt starkaste minne hittills från Karlstad är när Källarson drämde in i plexistolpen för en massa år sen, hoppas på bättre ikväll 💪
Bee: Hoppas på en alert domare idag. FBK spelar småfult hela tiden med fasthållningar och screenar bort motståndarna hela tiden. Håller i motspelare ett par sekunder för att sedan släppa taget men fullt tillräckligt för att få motspelaren ur balans. Växjö är också mästare på den typen av hockey. Som sagt hoppas på alerta domare.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer