roger_sundsvall: Vi har börjat spela smartare efter styrkorna i truppen, inte lika naivt. Mer likt förra säsongen helt enkelt. Sen Juel som ger ett väldigt lugnt intryck och är en matchvinnarmålis just nu.
Hoppas bara inte Erixon blir borta nån längre tid, då måste det bara frigöras pengar till backförvärv.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Hoppas bara inte Erixon blir borta nån längre tid, då måste det bara frigöras pengar till backförvärv.