Erol Ateceae: Malmö, Modo och Oskarshamn kommande 3 matcher innan uppehållet. Ska vara 9p. Låt Juel fortsätta nu när han är het! Sedan Malmö igen. Kan bli 12p och en 2a plats i bästa fall
Jag sticker ut hakan o säger att det har lossnat nu . Antes coaching , försvars-målvaktsspelet , vi gör mål hyfsat ofta på chanserna Lander har vaknat från dvalan NU KÖR VI
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer