1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2606968

Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2023-11-30
Varulven: ödmjukt! Tack!!! Vad var nu? 13 eller 17e gången gillt?

Som Timrå supporter känns det lite extra gött att slå FBK på sin hemma is!

Svårspelat lag med otäckt vass offensiv när det bjuds på misstag!

Det blev en jämn batalj även om TIK medvetet lämnade initiativet till FBK för att prioritera positionering.

Känns fantastiskt efter Timrås väldigt ineffektiva inledning av serien att få konstatera att Lulespel höll och vi tog vara på de chanser som genererades under matchen!

På återseende!

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer