Kulltorp: Nja, tveksamt, Juel hade ju faktiskt pucken i plocken en kort stund innan den blev utslagen ur den också, jag var tvungen att kolla några gånger, man tänker inte på det bara.
Kulltorp: Nej, spelaren åker in i Juel, hade han försökt stanna och blivit intryckt hade det varit något helt annat, kolla vinkeln på skridskorna, rakt mot Juel hela tiden.
Ska inte gnälla på Bernhardt för jag har inte sett matchen, var in på Allehanda och kollade betygen på spelarna och där fick han en etta. Undrar om han inte har det som behövs för att spela i SHL?
Kulltorp: FBK spelaren glider in mot Juel och tycker inte det ser ut som han blir knuffad särskilt mycket eller ser ut att vilja stanna. Han är helt klart i målgården och stör. Hade vi råkat ut för samma sak så hade det inte heller blivit mål.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.