Tom Topp: ja fans inom sportvärlden har ju ett extremt "what have you done for me lately" mindset. Har man besegrat Frölunda borta, Rögle hemma och sedan tagit skalpen FBK borta då får man bara inte torska hemma mot Malmö. Tyvärr funkar ju inte sporten alltid logiskt men nog känns det väl som vi har påbörjat en liten streak och nån match till både tror och hoppas jag vi får.
Det här skämtet om att vi skulle ta 9 poäng mot "pisslagen" börjar dock mer och mer kännas som en obehaglig jinx varning
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.