Inlägg: 2608127
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: Rögle är ju under all kritik. Ingen vilja, öppna gator i försvarszonen, dåliga passningar i anfallszonen. Tycker att det framförallt är Rögle som är kassa.
+ 2
Dom är svåra de där nolaskogsarna!