Bee: Jag köper att han gjort ett jättefel big no no men om man har bättrat sig så borde man kunna överväga en comeback!! Han e ju en riktigt bra spelare tycker jag 🏒💪
JonteD: alla kan åka dit i missbruk, men står man upp och dyrt och heligt svär att bättra sig och sen smyger och ljuger med fler köp då har man spenderat sina chanser i vår klubb tycker jag.
JonteD: har han bättrat sig? Tycker nog TIK och Kapanen agerar riktigt. TIK gav honom en möjlighet att bättra sig. Sen drog han till AHL. Tror inte han nöjer sig med 3ekedjan heller.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.