1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2609568

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Svårt att veta vad som ligger bakom. Men man kan ju gissa.
Kapanen ser väl precis som vi att det finns stora brister, enligt mig, i Antes sätt att coacha laget. Det är ju lite Freddan light över Antes coaching.
Jag tror också att det är tveksamt att ha far och son i samma lag.
Min tro är att det ligger mest på Timrå att vi vill byta tränare.
All heder till Ante för hans kärlek till Timrå mm. Han är en taktiker av rang. Bra för lagsammanhållningen.
Jag skulle gärna ha kvar han som en andretränare, men det är nog tvek på den.

Men jag litar på Kapanen, tills motsatsen är bevisad.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.