Söderöver: Jag må ha kritiserat Ante för stundtals bristande "matchcoachning" men jag har å andra sidan ändå känt att han skulle kunna varit kvar och att man breddat ledarsidan.
Får se vad framtiden säger, jag vill i allafall att Finlandspåret stannar vid spelare. Jag vill inte ha nån random Finsk tränare som inte vet hur det Svenska systemet funkar i allafall.
Filander finns väl på marknaden med. Nu är han ju dock inte känd för att sätta nån stabil defensiv dock..
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Får se vad framtiden säger, jag vill i allafall att Finlandspåret stannar vid spelare. Jag vill inte ha nån random Finsk tränare som inte vet hur det Svenska systemet funkar i allafall.
Filander finns väl på marknaden med. Nu är han ju dock inte känd för att sätta nån stabil defensiv dock..