1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614784 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2609571

Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Modos chans är inställningen och det fysiska spelet. Samt Karlins förmåga att se till att laget är mentalt förberedda på uppgiften, något han är erkänt duktig på. Vi har 4 raka i SHL och en ganska rejäl streak mot just Modo. Känslan är att det kan ligga oss i fatet inställningsmässigt. Fullsatt hemmaarena och seger borta mot Rögle borgar för ett Modo som nog känner att det här är en match när "Timråspöket" jävlar i mig ska tvättas bort

Men har vi fullt fokus och tar oss an uppgiften med rätt dos ödmjukhet och god självkänsla ska det mycket till för att de ska vinna. Som lag är vi klart bättre, lagdel för lagdel

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.