{9908}: Jag gillar Ante och tycker Timrå ska bygga runt honom om pucken ligger hos föreningen. Vilket den kanske inte gör. Filander vill jag för allt i världen inte se i Timrå, har en otroligt dålig magkänsla där
mikenomad: Jag tror framförallt de som håller på med någon floskel om att Ante inte kan matchcoacha skulle bli överlycklig över Filander. Han verkar ha en fäbless för det. Utan att lägga någon värdering i det då.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.