Tom Topp: Hoppas verkligen Ante blir kvar. Visst, jag blir tokig på hans coachning ibland,men jag behöver bara tänka tillbaka några år för att se hur stor jäkla skillnad han gjort med spelsystemet. Jag har svårt att se att han som troligtvis har rejält med hjärta för klubben, samt är relativt sett orutinerad som huvudcoach, kan vara en dyr post i förhållande till prestation.
Jag funderar på vem som skulle kunna lyckas bättre med samma peng? Tror knappast Niklas Eriksson som en del nämnt är en billig lösning efter vad han gjort för Örebro.
Ante är inte perfekt, men ska vi börja leta det lär väl lönekostnad för coach bli en betydligt större kostnad.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.