Självklart ska vi behålla Ante! Vad fan snackar ni om? Som sagt, vi måste premiera spelare och ledare med stort timråhjärta, det är vår chans att slå storklubbarna! I ante karlsson och anton lander har vi en stark ledarduo de kommande åren. Därtill har ante bevisligen en spelidé som ger oss chansen att vinna matcher. Vafan kräver ni? Att vi med vårt spelarmaterial ska vara reagerande sm-vinnare och leda serien med 20 poäng? Vi har något bra på gång nu, förstör inte detta...
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.