1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2611312

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2023-12-07
{9908}: Wow du vräker verkligen ur dig vad som helst. 12 år?
För övrigt är 99% av det du lagt upp inte filmningar, utan ganska vanliga kampmoment i en hockeymatch, med suddig bild dessutom.

Nu checkar jag ut ur er bok. Återkommer vid eventuell vinst vid nästa surströmmingsderby😎

Svarskommentarer

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2023-12-07
Nucky: Nej, ni förstärker och filmar över hela matchen. Pinsamt att du inte kan äga det.

Och grattis! Du kommer ha en rolig tid framöver. Hoppas det var värt att leka 12-åring här efter en väldigt snöplig vinst. Kommer påminna dig om er varenda förlorad poäng framöver 🥳

På återseende!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.