+ 2
Inlägg: 2611326
Svarskommentarer
Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2023-12-07
{297}: Jag är nog mest fundersam kring Lander ändå.
Han river och sliter, absolut, men nånting måste tära honom. För jag har inte sett blicken en enda gång denna säsong. Hade detta varit förra säsongen så hade han aatt sig i respekt och inte vikt en tum en kväll som denna.
Kan det vara situationen med Ante som sker bakom stängda dörrar?
LHC gör det bra, absolut. Men vi mär förhoppningsvis vara om dem när vi spelat in dom 2 matcherna de spelat mer än oss. Men framförallt så har ju LHC en mer gedigen backsida också, med spelare som Hultström etc.
Det är där vi måste lägga krutet till nästa säsong. Kapanen har visat att han kan göra rockader och det måste han göra på backsidna till nästa säsong för att ta nästa steg.
Han river och sliter, absolut, men nånting måste tära honom. För jag har inte sett blicken en enda gång denna säsong. Hade detta varit förra säsongen så hade han aatt sig i respekt och inte vikt en tum en kväll som denna.
Kan det vara situationen med Ante som sker bakom stängda dörrar?
LHC gör det bra, absolut. Men vi mär förhoppningsvis vara om dem när vi spelat in dom 2 matcherna de spelat mer än oss. Men framförallt så har ju LHC en mer gedigen backsida också, med spelare som Hultström etc.
Det är där vi måste lägga krutet till nästa säsong. Kapanen har visat att han kan göra rockader och det måste han göra på backsidna till nästa säsong för att ta nästa steg.
+ 3
Såg att det spekulerades om Schweiz för Dahlén här inne. Tänker inte starta igång lynschstämningen här nu men jag måste säga att jag saknar att se glädjen i Dahléns spel. Tycker inte den har funnits där på hela säsongen. Han och Karlqvist ser på något vis ut att sitta i samma båt. Dom stänker dit poäng här och där men dom ser mest förbannade och less ut. Skillnaden är att Karlqvist spelar i ett lag som redan är klar för kval men Dahlén är uppe och slåss i övre delen av tabellen. Det är en gåta för mig.