1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2611374

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2023-12-07
{9908}: Du uttrycker dig som en 12-åring när det bär dig emot. Äg torsken ni åkte på igår istället för att sjåpa dig.

Du är så välkommen! Jag hänger dock bara på forumet vid vinst, nån form av överlevnadsinstinkt som kickar in och håller mig därifrån i annat fall.
Hörs!

Svarskommentarer

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2023-12-07
Nucky: Du flänger med åldersbestämmelser, ändå är det du som visar brister på hur en vuxen kanske bör uppfatta saker.

Har aldrig skyllt torsken på något. Bara synliggjort hur min åsikt om att Modo förstörde underhållningsvärdet med sina förstärkningar och en klack som pajade klackkampen för att istället skrika vid varenda magplask.
Även en torsk kan annars vara en underhållande match!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.