Rip Kirby: Superbra, hoppas bara att du får respons från föreningen. Du ska veta att vi alla står bakom det du skrev. Dom som beter sig så skall överhuvudtaget aldrig få beträda en arena i någon form. Riktiga skitstövlar.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Superbra, hoppas bara att du får respons från föreningen. Du ska veta att vi alla står bakom det du skrev. Dom som beter sig så skall överhuvudtaget aldrig få beträda en arena i någon form.
Riktiga skitstövlar.