mikenomad: Håller med, vill inte försvara nått men jag tror folk spunnit på Karlin pga vissa Modoiter som kommit med Jonte och Biteline eller liknande.
Men det är något vi borde hålla oss från själva. Bättre nivå kan vi.
mikenomad: Håller med på den. Personligen så anser jag att Karlin är det absolut enda med Modo hockey som andas klass. Han förtjänar lite mer respekt än att bli hånad för vikt.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...