mikenomad: Håller med, vill inte försvara nått men jag tror folk spunnit på Karlin pga vissa Modoiter som kommit med Jonte och Biteline eller liknande.
Men det är något vi borde hålla oss från själva. Bättre nivå kan vi.
Sputnik: Vi kan ju låta cykloperna hålla på med vikthån, det finns inte så många utbildningssäten i avfolkningsorten Örnsköldsvik så vi bör ställa oss över sånt beteende.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Men det är något vi borde hålla oss från själva. Bättre nivå kan vi.