Costanza: Brynäs och Manner. Även om Brynäs var i fritt fall hur eller hur iofs..
Summa summarum så är det mer av ett lotto att satsa på utländska tränare utan någon större insyn eller bakgrund i Svensk hockey, med kulturen som finns här med kvalsystem och föreningsliv med allt det innebär.
Sputnik: Du är någon unik person som har en hjärna. Finnar ska inte vara tränare i Sverige. Alla kan piska på George om jag nu har fel. Jag kan hockey!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Summa summarum så är det mer av ett lotto att satsa på utländska tränare utan någon större insyn eller bakgrund i Svensk hockey, med kulturen som finns här med kvalsystem och föreningsliv med allt det innebär.