Perreman: Vet inte om Jokinen behöver vara så dyr. Han har jobbat med små medel i Finland och förmodligen ingen häg lön där. Av det lilla man läst med intervjuer och sådär så verkar han ha vettiga åsikter och rätt jordnära som person.
+ 3