1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614787 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2613752

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Frågade Den Finska sportjournalisten lite vad han tyckte om den eventuella Jokinen till Timrå. Fick lite småintressant svar.

"Jokinen has been quite impressive with Jukurit, which is probably the smallest LIiga club. He obviously has credibility from his playing career too.

Jukurit has played quite direct, North American style hockey, which is kinda against the current Finnish trend of slower puck-possession game. The team's working language has been English.

Jokinen also has a good reputation in developing young players (he was an academy coach in Florida before coming to Finland).

I honestly think it could work."

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Korrekt.
Väldigt uppskattad och en ”jävla skön typ”
Dessutom leverans..

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.