Costanza: Eftersom detta är ett rykte vet vi inget, men du kan ju gärna förklara vad du menar med TIK-logik.
Inlägg: 2613808
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
dunderklumpen: Kapanen kommer väl inte behålla båda två? Han vill väl att TIK ska vara 100% finskt om han får bestämma. Jag tycker det är dåligt för TIK, sen är jag nog en idiot..
+ 2