1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614851 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2619585

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Det blir väl hela tiden en avvägning i frågan kring huvudtränare. Visst är det dyrt att stå med två huvudtränare men kanske dyrare att missa slutspel eller ännu värre?

Tänk när vi satt med nubben och Freddan. Då nubben visste att han borde ha agerat för länge sedan men jamsade på med dubbla huvudtränarroller mellan Freddan och ante. Nä där är jag glad att vi har Kapanen som förhoppningsvis agerar i tid, vi är inte i något katastrofläge ännu. Sen kan man tycka vad man vill om att ante byts ut mot en finsk tränare.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Det blir bra grabbar, det blir bra. Allt löser sig. ;)
JJ står imorgon (kanske) och vem vet vi kanske vinner matchen. Ingen trodde vi skulle vinna mot FBK borta heller. Tappa inte modet.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.