1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614849 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2620852

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2023-12-28
Pyrret: fortsätter Jonte som igår är jag nästan beredd att hålla med "trollet". Men bara nästan

Svarskommentarer

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2023-12-28
OlliJanne: Gällande Jonte så är det väl naturligt att det går upp o ner i målproduktionen.

Det som inte är ok att han är fullkomligt ointresserad att defensivt arbete. Den lyxen har man inte råd med i Timrå IK. Producerar man inte, kan man iaf kämpa o bidra till laget. Handlar inte om att han ska tackla mest eller hårdast. Vinn nån närkamp per match så är det bättre än nu. Så hoppas vi det lossnar framåt igen!

Stark seger igår o grymt för lagmoralen!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.