1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614851 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2620871

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2023-12-28
Bragd-Birger: Ska jag vara helt ärlig så ser det ut som att han har tappat självförtroendet helt. Dock tycker jag den här diskussionen av att Jonte inte jobbar defensivt är överdriven. Tycker arbetsmoralen defensivt har varit betydligt bättre de senaste matcherna och ska jag vara ärlig så är det mer Hanzl som är sjukt loj defensivt i den kedjan. Sen tror jag Jonte tappar enormt på att det inte finns några tydliga riktlinjer i in och utgångar ur egen zon, väldigt sällan vi får komma samlat med fart som ett lag, något som man till exempel kan se på hur Skellefteå alltid anfaller tillsammans

Svarskommentarer

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2023-12-28
Ahpl: Just det här med Jontes defensiv tror jag fick fart "bara" för att Wikegård specifikt tog ut videosekvens på Jonte igår.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.